قیمت مرغ بیش از دو ماه ثابت مانده است

رئیس انجمن صنفی کشتارگاه های صنعتی مرغ استان اصفهان گفت: ۸۰ روز است که قیمت هر کیلوگرم مرغ در بازار های اصفهان ثابت مانده و فراوانی دام نیز موجب کشتار به اندازه و تامین نیاز بازار به صورت کامل شده است.
حمیدرضا شیخان با تکذیب افزایش قیمت مرغ در بازار اظهار کرد: هیچ گونه افزایش قیمتی در روز های اخیر بازار مرغ به وجود نیامده و بر اساس آمار قیمتی بازار، نرخ هر کیلوگرم مرغ گرم از پیش از ماه محرم هیچ گونه نوسانی را تجربه نکرده است.
وی افزود: بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار استان اصفهان، قیمت هر کیلوگرم مرغ ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان است و اضافه  شدن سود پنج درصدی فروشندگان این ماده پروتئینی، قیمت آن را به هر کیلو ۱۳ هزار و ۵۴۵ تومان می رساند؛ فروش بیش از این قیمت در بازار، تخلف صنفی بوده و با خاطیان به صورت جدی برخورد می شود.


رئیس انجمن صنفی کشتارگاه های صنعتی مرغ استان اصفهان تصریح کرد: پس از آخرین مصوبه ستاد تنظیم بازار استان، هیچ گونه افزایش قیمتی برای مرغ در نظر گرفته نشده و همشهریان می توانند با شماره گیری شماره تماس سه رقمی ۱۲۴ یا ارتباط با بخش بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، گران فروشی مرغ در هر یک از واحد های صنفی را گزارش کنند.
شیخان اضافه کرد: کشتار مرغ در کشتارگاه های استان نیز به صورت عادی و طبیعی صورت می گیرد و مرغ مورد نیاز بازار به صورت کامل تامین می شود.
وی ادامه داد: گرانی سایر ماده های پروتئینی خام همچون گوشت قرمز، ماهی، شتر مرغ، بلدرچین و بوقلمون باعث استقبال مردم از گوشت مرغ شده و ارزانی قیمت مرغ، سرانه مصرف آن در استان را افزایش داده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *